Lidmaatschap

Vereniging de Stichtse Aanspanning Doorn staat open voor iedereen die geïnteresseerd is in de aangespannen paardensport. Beginnende menners, maar ook door de wol geverfde paardeneigenaren kunnen lid worden. Onze leden vinden elkaar vooral in de voorliefde voor authentieke aanspanningen. Maar, ook zonder dat u zelf een authentieke aanspanning heeft bent u van harte welkom.

Gedurende het seizoen worden er ritten georganiseerd door leden van onze vereniging, soms voor authentieke aanspanningen, maar soms ook voor recreatieve aanspanningen. Bij sommige ritten is het zelfs mogelijk om onder het zadel mee te rijden.
Naast deze ritten is er ook jaarlijks een uitje, waarbij iedereen de mogelijkheid heeft om met elkaar bij te praten en daarbij weer iets bij te leren of iets nieuws te zien. Vaak is het een volledig verzorgde dag, van ’s morgens vroeg tot na het diner.

Een lidmaatschap kost 45 euro per kalenderjaar. U krijgt dan ons verenigingsblad met aankondigingen, verslagen en foto’s van de ritten, u wordt via de e-mail op de hoogte gehouden van alle ritten en bent ook uitgenodigd voor alle andere activiteiten van de Vereniging (zoals het uitje en de gezellige vergaderingen)

Heeft u vragen over een lidmaatschap? Of wilt u lid worden? U kunt contact opnemen met onze voorzitter of secretaris via: http://vereniging.stichtseaanspanning.nl/?page_id=2167