Geslaagd daagje Peerdsturen

Vorig jaar hadden we in april en in september het plan om eens te gaan kijken in Lunteren. Hoe gaat dat nou eigenlijk bij een marathon, zou dat wat voor ons zijn? Helaas werd de organisatie vorig seizoen door pech achtervolg.

In april was het terrein omgewoeld door de zwijnen en dus niet veilig om er te rijden met paard en wagen en in september was het terrein door de vele regen ook niet te gebruiken. Jammer, maar helaas. Dit jaar zag het er allemaal wat beter uit dus zijn we gaan kijken. Het terrein zag er echt prima uit en het weer was perfect. Droog, niet te warm en in de middag ook nog lekker de zon. De sfeer was erg gemoedelijk en iedereen kon de hindernissen en de vaardigheidsproef die was uitgezet zo vaak als wenselijk rijden. Ook het nemen van een waterhindernis behoorde tot de mogelijkheden.

Echt een aanrader om dit eens te gaan doen met je paard. Een aangename afwisseling voor paard en menner. De sfeer was gemoedelijk en ontspannen. Terrein is goed bereikbaar en er is ruimte genoeg.